Twój koszyk jest pusty. | 0,00 PLN brutto
Twój koszyk
Kategorie produktów
Zamów newsletter
Dane kontaktowe

Telefon: 536 380 710
Telefon: (58) 663 53 73

Godziny pracy:
Pon-Pt: 9-18 Sobota: 9-14

Wysyłka paczek:
Pon-Pt: 9-15

Pomoc

Przed zamówieniem:
Jak kupować?
Dostępność towaru
Czas realizacji zamówienia
Koszty i sposoby dostawy
Bezpieczeństwo przesyłek
Formy płatności
Aktualność cen
Gwarancje
Zwrot towarów
Wystawianie faktury VAT
Wystawianie faktur Proforma

 
Zamówienie w trakcie realizacji:
Stan realizacji zamówienia
Numer konta bankowego
Modyfikacja zamówienia
Anulowanie zamówienia

 
Zamówienie w trakcie doręczenia:
Gdzie jest przesyłka
Umawianie terminu dostawy

 
Obsługa posprzedażowa:
Zmiana danych na fakturze
Duplikat faktury
Odstąpienie od umowy
Zgłoszenie reklamacyjne
Gwarancje


 
Reklamacje:
Zgloszenia reklamacyjne
Sprawdz status reklamacji

Treść pomocy:

Jak kupować?


Dostępność towaru

Prawie wszystkie produkty z naszej oferty posiadamy w bieżącej sprzedaż na stanie - gotowe do wysyłki. W przypadku utrudnionej dostępności jakiegoś towaru staramy się zamieścić taką informację na końcu opisu.
Jeżeli złożysz zamówienie, a dany produkt pechowo jest w tej chwili niedostępny, poinformujemy Cię o tym telefonicznie, podając termin oczekiwania (z reguły są to 2 dni robocze).

Czas realizacji zamówienia

Oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym magazynie, co maksymalnie skraca czas realizacji Twojego zamówienia.

Dzięki temu większość zamówień realizujemy w ciągu jednego dnia, a zamówienia złożone do 12.00, staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia.

O wszelkich opóźnieniach, które na szczęście są bardzo rzadkie, poinformujemy Cię e-mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj też, że zawsze możesz na bieżąco sprawdzić status swojego zamówienia.

Koszty i sposoby dostawy

Koszty wysyłki możesz sprawdzić tutaj: Koszty dostawy

Zwróć uwagę, że wysyłka niektórych przedmiotów nie jest możliwa do zrealizowania Pocztą Polską. Nie musisz się tym martwić - nasz sklep sam wyświetli Ci dostępne formy wysyłki oraz ich cenę podczas składania zamówienia.

Tak jak tutaj:


Sklep poinformuje cię także o dopłacie, za przesyłki niegabarytowe (np. maszty antenowe, czasze satelitarne większe niż 80cm itp.)

Bezpieczeństwo przesyłek

Wszystkie paczki, są odpowiednio zabezpieczane przed wysyłką. Każdy produkty zabezpieczany jest folią bąbelkową oraz pakowany w odpowiednio dopasowane kartony, w których dodatkowo wypełniamy puste miejsce, aby towar nie przesuwał się podczas transportu.

Opakowanie jest zawinięte folią strech dla dodatkowego wzmonienia oraz ukycia zawartości.

Niektóre produkty wysyłamy także w opakaowaniach fabrycznych - jeżeli nie grozi to ich zniszczeniem, uprzednie zawijając je strechem i zabezpieczając przed pogniecieniem.

Formy płatności

Przyjmujemy wszystkie najbardziej popularne i wygodne formy płatności. Za zakupione produkty w naszym sklepie możesz zapłacić: przelewem, przy odbiorze (za pobraniem), poprzez błyskawiczne przelewy elektroniczne Płatności.pl, kartą kredytową lub odbierając przesyłkę osobiście.

Szczegółowy opis form płatności z zaletami i wadami poszczególnych oraz dane do wpłat znajdziesz tutaj : Formy płatności

Aktualność cen

Wszystkie prezentowane ceny są aktualne. Po złożeniu zamówienia obowiązuje Cię taka cena po jakiej zostało złożone zamówienie.
Wyjątkiem są produkty z ceną 0zł - są to pozycje w trakcie dodawania do naszego asortymentu, pozycje pokazowe lub produkty testowe. Ich wysyłka nie będzie realizowana do momentu ustalenia ceny. Jeżeli zależy Ci na zakupie, poinformuj nas o tym.

Jeżeli znalazłeś gdzieś dany produkt taniej, poinformuj nas o tym, postaramy się zmniejszyć cenę.

Gwarancje

Na wszystkie prezentowane produkty udzielana jest 24 miesięczna gwarancja chyba, że w opisie produktu zaznaczono inaczej.

Wiele spośród naszych produktów posiada gwarancję producenta, a więc możesz reklamować produkt bezpośrednio u niego, co znacznie przyśpiesza ten proces.
Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby wymieniać produkty na nowe chyba, że gwarancja producenta stanowi inaczej.

Zwrot towarów

Respektujemy Twoje prawa i zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny. Możesz zwrócić towar tylko wtedy, gdy jest on nieużywany i znajduje się w oryginalnym, nietkniętym opakowaniu.

Zwrot produktów niestety odbywa się na koszt kupującego. Prosimy pamiętać, że sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem od klientów.

Przed dokonaniem zwrotu, prosimy o potwierdzenie i poinformowanie nas o tym e-mailowo, podając swoje dane (imię nazwisko lub numer zamówienia oraz powód zwrotu jeżeli możesz go nam ujawnić).

Wystawianie faktury VAT

Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT (zarówno dla osób prywatnych jak i firm).
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę (z NIP-em), wypełnich stosowne dane przy składaniu zamówienia, jak na ilustracji poniżej.

Kliknij, aby powiększyć


Wystawianie faktur Proforma

Na Twoje życzenie wystawimy Fakturę Pro-Forma do złożonego zamówienia. Poinformuj nas o tym telefonicznie lub e-mailowo podając numer zamówienia.

Powrót na górę

Zamówienie w trakcie realizacji


Stan realizacji zamówienia

Stan swojego zamówienia możesz sprawdzić klikając link podany w e-mailu, podając numer identyfikacyjny (ID) zamówienia na stronie Status zamówienia oraz na stronie Historia zamówień w kolumnie Status.

Numer konta bankowego

Poniżej podajemy dane bankowe do przelewów. Jako tytuł przelewu prosimy koniecznie podawać numery zamówienia. Szczegółowe dane do przelewów zostaną wysłane e-mailowo po złożeniu zamówienia.

Dane bankowe

Sklep Antena
ul. Działdowska 16
81-208 Gdynia
mBank
Numer konta: 43 1140 2004 0000 3102 5613 2987

Modyfikacja zamówienia

Zamówienia które NIE mają jeszcze statusu wysłane można zmodyfikować wystarczy zadzwonić do nas lub wysłać e-maila na adres sklep@sklepantena.pl

Anulowanie zamówienia

Aby anulować zamówienie, kliknij Anuluj przy danym zamówieniu w tabeli na stronie Historia zamówień, możesz również anulować zamówienie na stronie szczegóły zamówienia klikając Anuluj zamówienie.
Powrót na górę

Zamówienie w trakcie doręczenia


Gdzie jest przesyłka

 Wybranie kuriera daje możliwość śledzenia losów przesyłki i wiesz dokładnie kiedy kurier pojawi się u Ciebie. Wybierając Pocztę Polską niestety nie ma możliwości śledzenia przesyłki.

 Powrót na górę


Umawianie terminu dostawy

Udostępniamy numer telefonu do kuriera abyś mógł we własnym zakresie umówić na konkretny termin dostawy.

 Powrót na górę


Obsługa posprzedażowa


Zmiana danych na fakturze

Aby zmienić dane na fakturze niezbędna jest nota korygująca, standardowa procedura trwa 2 dni.

 Powrót na górę


Duplikat faktury

Prosimy o wysłanie do nas e-maila, jeśli chcesz otrzymać duplikat faktury.

 Powrót na górę


Odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem polskim Klient może zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu przy spełnieniu następujących warunków:

  • towar nie był używany
  • towar nie został w żaden sposób zniszczony
  • towar znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymanym paragonem bądź fakturą VAT.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 7 dni na konto bankowe podane przez Klienta. Koszt dostawy do Klienta i odesłania towaru do Sklepu nie podlegają zwrotowi.

 Powrót na górę


Zgłoszenie reklamacyjne

Aby zgłosić reklamację kliknij Dodaj reklamację na stronie Reklamacje. Wybrać z listy zamówienie, zaznaczyć których produktów dotyczy reklamacja, wypełnić pole Uwagi krótkim opisem i kliknąć Zapisz.

Po zgłoszeniu reklamacji, w przypadku wady fizycznej produktu klient powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację dotyczącą wady. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. W przypadku niepewności należy skorzystać z odpowiedniego próbnika koloru udostępnionego przez Sprzedającego lub zaczerpnąć informacji drogą elektroniczną, bądź telefonicznie.

Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 Powrót na górę


 Sprawdź status reklamacji

Stan swojej reklamacji możesz na bierząco śledźić na stronie Reklamacje po zalogowaniu.